هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل سلام مشهد

هتل سلام در فاصله 2 کیلومتری بارگاه ملکوتی ثامن الائمه و با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع و زیر بنای 11000 متر مربع با ساختمانی مدرن و مجهز در 13 طبقه با چشم اندازی زیبا به حرم مطهر جهت پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد احداث گردیده است.

امکانات هتل سلام مشهد:

 این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران و ميهمانان تور مشهد مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور و .... میباشد. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: